tirsdag den 26. april 2011

Gin og tonic battle

Midt på aftenen lavede vi en battle. (Det skal siges, at det er ikke fordi jeg har et horn i siden på “Gordons Dry Gin”, jeg måtte bare prøve om jeg kunne lave en der var bedre ;) )

Jeg tog 2 ens glas, og hældte “Gordons Dry Gin” fra dåse og tre isterninger i det ene, og 2 cl “Finsbury Dry Gin” med “Schweppes Tonic Water” samt tre isterninger i det andet.

Drengene skulle så bestemme, hvilken de syntes var bedst. De vidste ikke hvilken der var hvad.

2 af drengene troede at Gordons Dry Gin glasset var min, da de synes den anden var bedre, og mente det burde den være til den pris.

De andre 2 regnede med min var den bedste.

De blev altså enige om, at min gin og tonic slår dåseversionen. SKØNT!

Ginbattle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar